سامانه سمپا چیست؟

سامانه سمپا چیست؟

سامانه سمپا چیست؟ مزایای سامانه سمپا چیست؟ سامانه سمپا چرا تاسیس شد؟ سامانه سمپا مخصوص چه کسانی است؟  به تمام این سوالات در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

سامانه سمپا چیست؟

سامانه سمپا، سامانه ای است که به منظور تحقق خدمات دیجیتال و کاهش ارتباط های حضوری و جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان و پلیس یاران موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس تاسیس شده است. این سامانه برای اولین بار در ایران توسط موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس تاسیس شده است.

در این سامانه قرار است دو گروه کارفرمایان و پلیس یاران موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس، به سرعت و برخط (آنلاین) اقدام به تامین خدمات خود از جمله (مشاهده گزارشات بازرسی، مشاهده فیش حقوقی، مشاهده تراز مالی و…) نمایند.

سامانه سمپا چیست؟

یکی از بزرگترین مزیت های سامانه سمپا ارسال گزارش کامل بازرسی به صورت پیامکی (sms) و برخط (آنلاین) میباشد. به این صورت که بلافاصله پس از بازرسی از مکان تحت پوشش و پر کردن موارد بازرسی توسط بازرس مجموعه، برای کارفرما پیامک با مضمون بازرسی و نتیجه و گزارش و تاریخ آن ارسال میشود و گزارش دقیق تر آن نیز در سامانه ثبت میگردد.

بیشتر بخوانید  امنیت و حراست چه اهمیتی دارد؟

نمونه پیامک ارسال شده برای کارفرما پس از انجام بازرسی توسط بازرس

پیامک بازرسی سمپا

بنا به دلایل امنیتی برخی از قسمت های پیامک حذف شده است

سخن آخر

در پایان باید خدمتتان عرض کنیم تمام خدماتی که موسسه به ای طریق ارائه میدهد رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه های جانبی نمیباشد. سامانه سمپا برای راحتی کار شما ایجاد شده است و به طور مرتب به روز میشود و به قابلیت های آن اضافه میشود.


ورود به سامانه سمپا


آموزش گام به گام سامانه سمپا

موسسه حفاظتی و مراقبتی حافظان آسایش یاس پیشرو در ارائه خدمات حفاظت فیزیکی و الکترونیکی

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...