درخواست پلیس یار

درخواست پلیس یار را برای راحتی شما مشتریان عزیز موسسه حافظان آسایش یاس آماده کرده ایم. در این صفحه میتوانید در عرض کمتر از 2 دقیقه اطلاعات خود را تکمیل کنید و درخواست خود را ثبت کنید. در نهایت مشاوران ما برای توضیحات بیشتر با شما تماس میگیرند.

با استفاده از پلیس یاران موسسه حفاظتی و مراقبتی حافظان آسایش یاس میتوانید از امنیت خود و محل کار یا زندگی خود مطمئن شوید و دیگر نگران امنیت نباشید.

رسالت ما حفظ امنیت شماست

درخواست پلیس یار

پلیس یاران موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان اسایش یاس نیرو های زبده و آموزش دیده ای هستند که تحت نظارت حرفه ای ترین و معروف ترین مربیان حفاظتی و حراستی آموزش دیده اند و با توانایی بالا در حل مسائل و مشکلات احتمالی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و ارزشمند موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس میباشند. 

چرا برای درخواست پلیس یار، حافظان آسایش یاس؟

علاوه بر حرفه ای ترین و آموزش دیده ترین نیرو های حراستی و حفاظتی، افسران رتبه بالا و کارکشته فراجا نیز در موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس مشغول به کارند. مهم ترین پست و حیاتی ترین پست این موسسه که مدیریت عامل آن است به دست سرهنگ ستاد بازنشسته ابراهیم حسن آبادی مدیریت میشود. 

پس با خیال راحت میتوانید حراست و حفاظت از مجموعه ها و اموال خود را به نیروی های موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس بسپارید.

لطفا صبرکنید...