ارزیابی عملکرد پلیس یاران در 3 ماهه منتهی به پایان سال

ارزیابی عملکرد پلیس یاران در 3 ماهه منتهی به پایان سال

در جلسه ای که امروز (1402/10/05) رئیس بازرسی موسسه با روسای یگان های تخصصی خود داشت بر موضوع “ارزیابی عملکرد پلیس یاران در 3 ماهه منتهی به پایان سال” تاکید بسیار زیادی شد و به نتایجی منتهی شد که در این خبر به آن خواهیم پرداخت.

ارزیابی عملکرد پلیس یاران در 3 ماهه منتهی به پایان سال

در این جلسه بر این مورد تاکید شد تا پلیس یارانی که تاکنون هیچگونه مورد انضباطی نداشته اند و هیچ اعمال قانونی در پرونده آنان درج نشده است بهترین قدردانی ها را داشته باشند و پلیس یارانی که دارای موارد انضابطی هستند با بررسی های بیشتر درباره مورد ثبت شده و سایر موارد و تایید رئیس بازرسی از آنان نیز قدردانی شود.

این موارد با در نظر گرفتن و بررسی دقیق موارد موجود در جدول کسب امتیازات پلیس یارن حداکثر تا 15 اسفند ماه به نتیجه رسیده و نتایج آن به صورت خصوصی برای هر پلیس یار در پنل کاربری آنان در سامانه سمپا ثبت شده و حداکثر تا 25 اسفند ماه بر اساس امتیازات کسب شده از آنان قدردانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  چه ارگانی بر فعایت موسسات حفاظتی مراقبتی نظارت دارد ؟

ارتقاء رتبه و جا به جایی

پلیس یارانی که امتیاز سالانه آن ها 90 و بالاتر از آن باشد، در اولیت ارتقاء رتبه و جا به جایی به نزدیک ترین محل خدمت با محل سکونت خود میباشند.

تصویر برگه ارزیابی پلیس یاران

در زیر برگه ارزیابی پلیس یاران قرار گرفته است که میتوانید آن را مشاهده کنید. تمام روسای یگان های تخصصی موسسه موظف به ارزشیابی عملکرد پلیس یاران بر اساس این برگه میباشند.

موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس پیشرو در ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی برای پیشگیری از وقوع جرم

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 نظر

  • حسین

    توی کجا منتشر میشه عملکرد تا بتونیم ببینیمش؟

    26 دی 1402 در 14:03
    • حافظان آسایش یاس

      در پنل شخصی شما در سامانه سمپا

      29 دی 1402 در 01:39
    لطفا صبرکنید...