سیستم حفاظتی نظارتی ساختمان

سیستم حفاظتی نظارتی ساختمان

حتما برای شما هم پیش آمده که در بین همسایه ها و دوست و آشنا خبر دزدی و سرقت از ساختمان را شنیده باشید و قطعا هم دیده اید که دوربین مداربسته ایی که به طور اتفاقی در آن محل قرار داشته این سرقت را ضبط کرده است.

 این روز ها که شرایط به نحوی است که حتی راه رفتن در خیابان و حرف زدن با تلفن همراه می‌تواند خطرات جبران‌ ناپذیری را برای مردم به همراه داشته باشد، سیستم‌ های حفاظتی نقش بسیار مهمی در امنیت و حافظت جان و مال مردم دارند.

در صورتی که شما هم لزوم استفاده از سیستم‌ های حفاظتی را درک کرده یا قصد دارید بیشتر با آن آشنا شوید با ما همراه باشید.

سیستم حفاظتی نظارتی ساختمان

سیستم حفاظتی نظارتی ساختمان جهت نظارت بر اماکن داخلی و خارجی ساختمان جایگذاری میشود و این سیستم ها وابسته به شرایط محیطی انواع مختلفی دارند با این سیستم ها از مواردی که مد نظر داریم حفاظت کرده و آن ها را ایمن میکنیم.

در حقیقت سیستم های حفاظتی و امنیتی برای محافظت از جان و مال افراد در برابر دزدی، سرقت، سوء قصد و جلوگیری از وقوع حوادث ساخته شده اند. اگر بخواهیم واضح تر این مطلب را انتقال دهیم باید بگوییم که هر سیستمی که بتواند از ما در برابر ثوانح و حوادث مراقبت کند نوعی سیستم حفاظتی بشمار میرود.

بیشتر بخوانید  مجازات استفاده از تجهیزات بدون مجوز چیست ؟
سیستم حفاظتی نظارتی ساختمان - موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس

انواع سیستم های حفاظتی

با توجه کردن به هدف و نوع کاربری آن ها می توان به طور خلاصه سیستم های امنیتی را به دسته های هشداری نظارتی هشداری بی سیم نظارت ویدیویی و و کنترل تقسیم بندی کرد. اگر دارای سیستم حفاظتی و امنیتی ساختمان باشید، موقع خروج به راحتی میتوان آن را فعال نمود. 

در صورت روشن نمودن سیستم امنیتی اگر دربی که قفل است باز شود، شیشه درب و پنجره اگر شکسته شود، فردی ناآشنا به خانه ورود کند و هرگونه حادثه ای رخ بدهد سنسورها تحریک شده، آلارم میدهند و از طریق نرم افزار موبایل به شکل عکس، فیلم، پیامک و تماس برایتان گزارش ارسال میگردد.

10 مورد از انواع سیستم های حفاظتی نظارتی ساختمان

  • سیستم های ضد سرقت
  • دوربین های مداربسته
  • قفل های دارای ایمنی
  • درب های ضد سرقت
  • درب های کشویی
  • داشتن نگهبان
  • حفاظ پنجره
  • نورپردازی مناسب
  • نرده حفاظ

چند مورد از سیستم های ضد سرقت

سیستم های ضد سرقت بی سیم :

درب ضد سرقت :

به درب هایی گفته می شوند که با استفاده از سیستم های ویژه در ساخت خود مانع ورود سارق و استفاده از هر نوع ترفندی مانند اهرم نمودن درب میشود.

سیستم حفاظتی نظارتی ساختمان - موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس

نگهبان ساختمان :

کارخانجات تولیدی، فروشگاه های بزرگ، انبار های اجناس با ارزش و مجتمع های مسکونی علاوه بر اجرای روش های مختلف محافظتی، نیازمند استخدام نگهبان نیز می باشند. برای حفظ امنیت چنین مکان هایی وجود نگهبان بسیار ضروریست.

سگ نگهبان :

یکی دیگر از راه های حفاظت از خانه و اماکنی مانند کارخانه ها و محیط های باز است سارقین به علت مواجهه با سگ های نگهبان از ورود به خانه ها پرهیز میکنند لازم به ذکر است سگ های نگهبان هزینه نگهداری کمتری نسبت به سایرین داشته و دارای هوشیاری بالایی هستند.

نورپردازی مناسب :

فضاهای تاریک و خلوت اماکن، خصوصا فضاهای باز و آزاد ویلاهای شخصی، محیط های باز کارخانه و فضاهای باز اطراف انبارها مکان هایی پرخطر برای ورود و تردد سارقین می باشد.

موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس پیشرو در ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی برای پیشگیری از وقوع جرم

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...